Thursday, May 6, 2010

MARI MENJAWAB..


Okies...cam da jadi habit nak tag jerp nie ha..
cam2 la..nie da jadi sindrom kat belog2 erk..??
hehehe..pe2 pown..ni da lagi yg I nak wat..I jumpa tyme I baca belog2 owg laen..cam besh jep ha,,,so..here we go..

1) 5 nama samaran kamu:

  • Adek ( ni kat umah n cousin )
  • Iqa ( ni Abah pggil sbb Abah cakap I da besar, x leh pggil adek lagi dah..)
  • Anje ( tu babysitter I yg bagi nama tu )
  • Zieqa (yang ni kawan kawan sekolah panggil )
  • Ajieq ( nie kengkwn kat kampus JB n Segamat )
2) 5 tarikh paling penting dalam hidup kamu:
  • Dah sah sah hari I keluar dari perut mak I : 23/7
  • Ni abah punya harijadi : 15/09
  • Ni mak punya harijadi : 26/05
  • Hari lahir keputeraan Rasulullah (kalau kau orang tak tau la) : 12 Rabiulawal
  • Ni kalau tak tau..bleh ikut PATI da.. : 31/08
3) 5 perkara kamu buat semalam:
  • Tidur
  • Makan
  • Sambung baca LAW, yang hari nie I da paper LAW n da jawab pown n susah la babe..!!!
  • Pack barang skit2..nak balek Senin nie..hoyeahh
  • Menangis sorang2 sbb stress gyler baca law
4) 5 perkara yang buat kamu gembira:
  • Tidur
  • Makan makan dan makan
  • Main game
  • Dok umah..layan abah, mak, alom, angah, haqq
  • Online la..
5) 5 drama/ filem kegemaran kamu:
  • LOTR
  • Ocean 11, 12 n 13
  • Filem tamil : filem ni menggambarkan realiti kehidupan. ( hasil pengaruh dari along )
  • Nur Kasih
  • Sherlock Holmes ( kena tgk bnyk kali bru I paham )
6) 5 hobi kamu:
  • Main game
  • Online ( baca news, fb, ms n blogging )
  • Tengok tv ngan family..( rindu la )
  • Melepak ( lagi2 BFF )
  • Tidur ( besh shyiottt )
7) 5 orang yang kamu suka/sayang:
  • Mak Abah ( nyawa ku )
  • Along Angah ( pengarang jamtung aty ku )
  • Haqq n Cek aren ( ahli baru dlm family )
  • Sedara mara ( pokcik n mokcik, cousin )
  • Kengkawan ( rindu sama lu olang dowh )
8) 5 tempat percutian idaman kamu:
  • Rumah = lagi2 bile da lama sangat dok kat kampus nie kan
  • Mekah = sbb bleh wat haji and makann kat sana sedap2 =p
  • Venice = nak sesgt g sbb camtek sesgt
  • Pulau Kapas
  • Italianoooo = ntah nape pilih Italy..heheh
9) 5 sebab kamu jawab soklan ni:
  • Isi masa lapang yg terluang setelah abish final paper..
  • Buhsan dok dalam bilek..
  • Suke aty wa la,,wa nak wat..
  • Tgk soklan cam mencabar ( mencabar ker )
  • Sebab kena jawab la kan..
10) 5 orang yang kamu nak tag :
(^_^) LIFE
X SABAR NAK BALEK LA WEYH.......!!!!!!! RINDU RUMAH, FAMILY FRIENDS..

No comments: