Wednesday, June 16, 2010

HR...??

HR..banyak tu maknyer nye....meh aku senaraikn jap..
HR = human resource
HR = halimah rempit..
HR = hans...raya..
p/s : pepahem jep la..awat kawe x sebut penoh..nnti mr hans cari kawe malam2 nnti..hehehe

apa motif aku wat entry pasal HR nie erk..huish..nie ha..aku sebagai adek telah dibuli oleh kakak2 nyer dengan dipanggil HR..ada ke patut...camnie..

satu petang..masa tu aku tengah dok makan..aku tau la aku kuat makan kan..da macam ikan buntal da..hehehe.xper2 nnti balek kolej x leh makan camnie lagi....uuwwaa...ok2 back to our story..pastu tetibe

alom : besar nyer HR nie..
aku : mana2 long..
( dengan gelabah dan tercari-cari mr Hans tu kat ner... )
alom : tu..
( jari2 nyer menunjuk ke arah aku yg sedang makan )

perghh...pelepek...kena kat muke sendri...bleh lak aku yg kena..then, angah x ble bla ketawa x enti...yerpla..aku la HR nye kt uma nie..yg bukak tudung saji dan ecebok tuk cari benda2 yg bole makan..xper2...uuuwwwaaa....


(^_^) LIFE
sejujur nye..badan aku makin naek dowh..
soo..what...


No comments: