Monday, June 7, 2010

mimpi yg indah....

last night..aku ade mimpi nie ha..bagi aku..bersyukur sesgt dapat mimpi nie..and lagi bersyukur kalu betol2 terjadi kat aku...

mimpinyer adalah...
aku bermimpi yang aku dapat mati atas pangkuan mak aku sendiri..dan aku alhamdulillah sempat mengucap..mata nie tertotop rapi dengan seyuman yang terukir di bibir aku nie...top2..dengan slowly,..mata aku terbukak dan kembali semula ke alam reality...hmmm..dalam mimpi tu..aku sempat jumpa alom dan angah..tapi abah..kenapa aku x sempat jumpa abah..hmm..kalau betol masa aku sudah tiba..kalau boleh..orang2 yang aku sayang ada di sisi aku..amin.....

pastu, ptg tadi aku tanya abah..
"abah..semalam abah ader merajuk ke atau terasa hati kat adek tak..??"
and as usual. aboh aku nier kaki melayan anak nyer..
"ha ah..banyokkkk abah ada terasa,,,saket hati lagi lah.."
heheheh..abah...abah..

hmmm...conclusion is..aku saje jep nak citer benda nie..sebab aku rasa macam betol2 masa mimpi tu...but still aku senantiasa doa kepada ALLAH supaya beri aku masa lagi untuk berbakti kepada kedua orang tua ku...bagiku..kebahagian mereka adalah kebahagian aku jua...


(^_^) LIFE

YA ALLAH,
kau berikanlah hambamu ini masa dan ruang untuk berjaya di dunia dan di akhirat..
kerana, hambamu ini, bukanlah pinta untuk dirinya, malah untuk kedua orang tua nya..
kejayaan ku, kebahagiaan adalah datang dari MU
namun, aku tetapo redha dan bersyukur dengan segala pemberian MU terhadap diriku..
amin..

2 comments:

abah dan mak haqq said...

amin....
kalau mokcu pegi sapa nak main dengan apak apak apak?

haziqah bt md mohpty said...

apak apak...
da pandai rangkak da deir..hehehe