Tuesday, September 7, 2010

terima kasih kengkawan... =)

haaaa..
hari nie, aku berbuka puasa dengan x-schoolmate aku..Rindu bebenor dengan mereka2 nie. Kami makan kat Kemangi, Pontian. Sedap wooo, sampai senak perut di buatnya. Memandangkan nanti one of our friends will fly to UK. So, before dier fly, kami pown nak la berlepak-ing dengan die with others..Plus jugak, memang kami susah nak jumpa. Kalu tak cuti, tak jumpa la hendaknya. Nie aku share skit some of pict masa makan erk. Aku kalu da makan kan, memang aku tak amik gegambo nie. Aku focus kat makanan jerp, heheheh. Semua pict2 nie credit to Ella Ahamd sebab dier yang tukang snap pict.

nielah yang dapat hadir. While the others, ada yang belom balek kampung lagi and ada yang ada hal. But, kami tetap ingat kat dorunk.

( me and tikon )
tengok tangan aku kat pict nie.
( syiro with me )
ha, cube tengok kesamaan pict atas and yang nie. Apa sama..??
tang tangan la kan. Tangan yang tak abis2 ratah lauk..Sedap wooo...
( form left - husna@senah, qilah and ummu )
( form top - izzatie, yana the purple, ella, ummu the spacky and qilah )

ha..tu jepr..Ada manyak pict tapi semua tu bukan kat handset aku. HUHUHU. Nway, the conclusion is I had soo much fun with them. Yeah, hilang semua rindu dah...I LOOIKE AND HEART THEM SO MUCH LAHHH...!!!



(^_^) LIFE
hopes that our relationship is till the end of our life..
amin...



1 comment:

jiedy said...

hehehheehe . thanks a lot ajieq~ ♥ u too (: