Friday, September 3, 2010

where is my soul..??

aarrgghhh....
semua org tengah packing barang nak balek raya..yang aku lak. Sebokkan diri bukan dengan ber-packing barang. Tapi dengan question past year..
haaa..Pelik kan..Tu pasal la kan. Asal aku kena sebokkan diri dengan question past year..mana tak nyer. Esok aku ada test 1 QMT 425. So, hari ini kena la berkorban masa untuk buat revision. Kira pejam mata jepla bile tengok budak-budak housemate packing barang.

People, you know what. My soul is already gone for a while. huhuhuh.. yerpla kan. There is quote says that, "body is here but mind..? It's somewhere else.." hmmm. Actually, at first aku tengah buat revision kan. But now, aku tengah ber-blogging lak erk..heheheh. Tak dak mood nak buat question past year lagi. My soul is GONE. My mood right now one and only is RUMAH MANIS RUMAH..!!!
...TITIK..


(^_^) LIFE
.... nak balik rumah...!!
tak sabor laa..!!


No comments: