Tuesday, November 23, 2010

nothink turns good

assalamualikum...
hye people..

Lately, semua benda tak kena. hmm.. Ntahlah.. Tapi, hari nie memang betol2 aku rasa down gile. Da la aku rasa buhsan giler. Aku tak cakab dok uma buhsan, cume kat uma nie x da sape2 selain aku, mak and abah. Mak pepagi da pergi keje. Tinggal jep la aku and abah. Bile malam pulak, mak tido awal. ARRRGGHHH....!!!!! stress lerrr....

Pe yang buat aku stress sangat erk. Phone aku la. Last two days, aku beli la charger sebab selalu kalau balik aku pinjam alom nyer jep. Nie bile alom balik kg, kena la aku beli kan. Ok..aku da beli dengan RM 20 and what happen next is nak charge x ble lak. Kalau kate charger wat hal, x plak sebab aku check dulu before beli. Ok, aku assume phone nyer battery rosak. So, just now aku pergi la the same shop tuk repair phone aku nie. Uper2 nye, pin kat phone utk charge yang rosak. So, kena la charge RM25. Ok, phone aku da tak on for 2 days. Jadi, bile da repair nie ingatkan nak charge la. But then, perghhh...charger lak tak ble pakai. GRRRR.. Ok2..right now, me totally confused because either my phone or charger yang rosak... Bile aku pikir2 balik, aku cam kena beli charger baru. PERRRGHHH,, so kalu nak kira2 balik Beli charger RM 20 + repair phone RM 25 then + charger baru balik RM 20 = RM 65..
Hmmm... Habis camtu jep duet aku. Aku ingat kan nak save skit. Nak pergi tengok movie ngan member. But, bile jadi camnie....ape jep aku leh wat..

Aku harap sangat phone aku ble pakai malam ni. Dah jadi camnie..hmmm pe jep la..Aku da la totally mati kutu da nie. Hmmm...


(^_^) LIFE
Since malam nie pown aku tak ble on phone..
So..da 3 days phone aku tak on.
GREAATTT..!!!!


No comments: