Friday, November 19, 2010

tetibe nak bela hamster..

Naper tetibe aku nak bela hamster erk...Sebab, since aku letak gadget hamster kat blog nie, aq rasa seronok la. Tapi, tak tau la the real hamster kan. Tapi...aku still rasa cam comeellll jep..Geram..!!! Lagi2 bile aku nak bagi makan kat hamster tu..Maen2 ngan hamster tu..huhu...Macam real jep hamster tu..Nak bagi nama aper erk..?? huhuh...Tengok nie..


nie bile dier nampak makanan...trus pusingkan badan

comel tak muker dier..ngeeee

Nie..dier tengah maen kat roller ...


Haish aku nie. Citer cam ujud jep hamster tu. Haaa...tu pasal aku cam nak bela. Tapi...haish...banyak tol tapi2 dier. Tapi...aku da kucing kat umah...Agak2 SELAMAT tak hamster tu..ngeee...


(^_^) LIFE
hmmm...
berpikir waras sejenak..
macam takder can jep nak bela hamster..
ahakz...


2 comments:

kynakynsella said...

i was thinking the same things!
haha nak beli hamster jela tapi nk bg org
sbb xreti bela binatang..
wahaha

haziqah bt md mohpty said...

hahaha..
same jep ngan owg..
cat2 brani pegang..
hamster yg kocik tu pown..ble takot..
ngeee
=P