Thursday, November 11, 2010

travel day

hari kejadian - 10 & 11 /11/10
tempat kejadian - Dataran Segamat, Segamat, Tangkak, Muar, Batu Pahat and Pontian
masa kejadian - from 10am until 6pm
mangsa - pemilik blog, Aunie, Piah and Nolie


hmm..Korunk mesti pelik sebab last post aku cakab aku dah kat umah. Tapi, kali nie nye post aku kat Segamat lak kan..Camnie, aku balek semula ke Segamat daaaa...Sebab, aku kena pack2 barang daa....

Haaa..nie lagi penting aku nak bagi tau kan. Bile final examination dah habis, soo.....per lagi kan, jemjalan laaa. Based on the above description, haa aku ble agak readers ter-kejut kan..kan..kan..( I guess soo..) Actually camnie citer nye, Aunie, Pia and Nolie nak pergi jenguk member yang baru deliver, means got baby la kan. Umah orang tu kat Muar, so untuk pengetahuan anda semua, perjalanan camnie..

Dataran Segamat (malam) - Segamat - Tangkak - Muar - Batu Pahat - Pontian

Ha...camnie la rupernye...Singgah Tangkak sebab Aunie nak beli shawl while Pia nak tengok kain baju. Tapi x da pict pown, sebab asyik nak tengok kain and shawl.
So here they are, some of pict that I would like to share with readers..


These one happened on night of 10.11.2010, at Dataran Segamat..But, before that, we had our dinner at Pizza and sponsored by Nolie. Credit to Nolie.


( otw to Pizza and Dataran Segamat )
( me, tengah menom air asam boy blizz..yuummiieezz)
( nolie-scarf, pia-red shirt )
(from left - aunie, nolie )


Location - Dataran Segamat



Then, esoknye kami memulekan travel from Segamat to Pontian.
At first, kami pergi breakfast dulu..ngeee.. (^_^)

( yang pinggan tak ber-tuan tu aku nye la...aku makan roti sardin..mantoopp )


Then, pict2 kat bawah nie lak adalah sepanjang perjalan kami dari after breakfast sampai ke Pontian. Tapi, Nolie tak sampai Pontian sebab dier kami anta balek umah kat Batu Pahat. Then, baru anta aku ke Pontian. Aunie and Pia org JB. So, dorunk balek lepas anta aku.


Haaa...itu jep..Tak banyak pown. Sebab hujan kat luar, so nak benti amik gegambo pown x leh. So, kereta jep la jadi kami punye background...ngeee..Pe2 pown,

I would like to say THANKS A LOT to Aunie, Pia and Nolie. I had sooo much fun on that day.. Thanks dear..mmuuaahhzzzz..


(^_^) LIFE
sem break's mission = singing lullabies song with Haqq..
so far, he already know song If You Happy And You Know,..


No comments: