Thursday, December 23, 2010

Cuzzy Day Out

Assalamualaikum...

Woookee...Last Wed, aku, Angah and Cek Ateen ( my cousin ) pergi menjalankan diri ini berhiburan bersama. Yeah, memandangkan Ateen dah abish SPM and me with Angah berasa buhsan di rumah, so kami pown buat decision jemjalan ke JB temgok mobie kat JJ Tebrau. Kami temgok cite Narnia. Citer best kire tak rasa rugi beli tiket mobie instead waiting for the DVD. Ala...pergi pown da tujuan jugerk la..Tujuan utama adalah aku..Aku kena hantar handset aku pergi Sony Ericsson Center. At last, handset kena masuk wad for a week. So, until now aku still tak amek and tak on phone aku. ( Pikir2 cam nak beli baru..ahaksss...GEDIIKKK) . Like usual, aku akan men-share kan serba skit pict2 kami berjalan bersama..


First place yang kami serbu bile sampai,kami pergi beli tiket then pergi makan la derr..makan kat RasaMas.
Cek Ateen, my cousin
p/s - mude tapi kakak sedara aku..ahakss..
Kekepoan di kala menanti makanan sampai
Then, waalaaaa...my foodieesss
p/s - ada yang sedang mencuri wedges aku..
Then, after a while the food became like this...ahahahahah
Da konyang pergi la restroom jap before temgok mobie
p/s - per la minah sorang tu cari2..
Jap, aku pown nak gedik ni haa...
Yeah, inilah cucu2 Ahamd Bin Omar

Ha...Tu jep aku sempat snap menyenap ..Da bayak lagi, tapi tu jep aku sempat nak edit skunk nie atau kata laen tu jep yang aku rajin nak edit...huhuhuhu..

If nak tau, aku and Angah jarang keluar camnie without Alom. Lagi2 before Alom kawen. Memang kami nie bile cuti jep macam belangkas. But, since Alom da kawen nie. Terhad skit. Terhad dari segi nak temgok mobie. So, kalau korunk perasan dalam pict nie tak der Alom kan. Ha..Alom tak dapat nak follow sebab Cek Aren aka husband Alom, kejer. So, tak leh la dier ikut sebab takder saper ble teman Alom and Haqq (anak Alom) bile kami tengah temgok mobie. Agak sedih la aku and Angah meniggalkan mereka di rumah kebuhsanan. So, bile sampai2 umah jep kami pown menebus kesesalan ini dengan bawak Haqq pergi jemjalan. Tak pergi memaner pown, bawak Haqq pergi temgok laut Pontian jep kat tembak Pontian tu ha...Meh temgok skit..



Finally, Haqq gumbira jugark..Bukan before this, Haqq tak gumbira. Cume, pepahem jepla bile seorang budak yang dapat di bawak pergi jemjalan. Seronok sakan la dier kan..huhuh...Cian Haqq, kena timggal mokcu and mokngah. So, thats all that I would like to share it with you all. Maybe it was not soo interesting for others, but for me I dont think so. Because for me, everyday is special and very looking forward for my next day.


(^_^) LIFE
Yesterday is history
Today is reality
Tomorrow is mystery


1 comment:

yaya said...

ehee..ta tau na chat kt ne?
tulis kt comment ni jela:)
bolekan??
klu nak ade ikatan,ape salanye kan:)