Wednesday, December 22, 2010

Mohpty's family berskype-ing...

Assalamualaikum....
Jawab jangan tak jawab..jawab jangan tak jawab...huhuhu

Okies, hari nie punye post aku nak cite pasal Mohpty's Family aka family guy..ala yang cerita katun Stewie Griffin tu. Ala..cite ringkas jep.. Cite kami berskype dengan Angah yang nunnn jauh di sana...Penang jep kowt. Jauh la sangat kan...huhuhu.. Sesungguhnya kami merasakan cuti sem ini sangat singkat sebab jap jep Angah daaa balek semula campus..Angah kena balek awal sebab dier AJK kolej yang kena datang awal untuk uruskan pendaftaran masuk namti... Da2, malas nak cite..Meh temgok jepla gelagat kami sekeluarga berskype..Before that,

P/S
sowie la..Abah saya dalam pict nie sheksi sikit...huhuhuh...
pastu temgok la gamba kecik ujung atas belah kanan..temgok si kenit...mengada-ada
then, saya takdok dalam pict sebab keadaan TAK mengizinkan..ahakss..

( 2 pict bawah nie dari lappy aku )
( nie dari lappy Angah. Angah share pict time tu jugerk )
nie time bile semua kate cenyuumm..!!


(^_^) LIFE
hmm..pejam celik pejam celik..Da abis cuti sem..
Rasa macam tak cukup kan..Takpe, belajar katakan..
Lagi satu, punye le terasa sunyi Angah da balek kan..da berskype..
Padahal Angah balek Penang semalam..huhuhuh
Pe2 pun, kami se-family memang akrab. Begitu jugerk sedara mara...
Aku, Alom and Angah mamang kami akan rasa tak complete
if one of us tak der bersama..uuwaaa....
ITULAH KELUARGA MD MOHPTY & NOROL AINI...


1 comment:

abah dan mak haqq said...

tak sempat nak buat BBQ tau..