Friday, December 3, 2010

SIS day out ++ DINNER

Assalammualaikum..
ellosh readers....

Semalam, sesangat best...ok..Tak banyak pict sebab seronok sangat la kan. WEEEEE...Pe2 pon, like usual aku yang pemalas nak taip akan menceritakan chronology citer dengan gune pict jep.. hahaha...Thats my girl...(puji diri sendiri)


Waktu - dari kol 10am until 4pm
Destination - City Square and JJ Bukit Indah.
Aktiviti - Temgok mobie cite Skyline. Citer best tapi ending hampeh...grrr...

( Waiting for our departure.. =p )

( kat Black Canyon, JJ Bukit Indah )
Pict tak banyak sebab lapar, and semua x mo amek gambo tengah mkn..buueewwkkss...


Waktu - malam le derrr
Destination - Kedai Makan Kemangi, Pontian
Aktiviti - Makan King...

( So, this is Kemangi, my family's favorite place )
( entrance )
( Bagi sesape yang nak datang, ini ler waktu2 nye )
( makan time..weee)
( Nasi ayam penyet ku...)
( Haqq yang kecoh, sampai french fries pown nak cicah dengan tom yam..)
( Bile da kenyang, nielah hasilnye...)

Ok..thats all..Kenape aku tak der dalam pict nier kan...Haaaa...Cam biasa, semua da lapor and memang jadi pirana masing2. Jadi, aku jep la yang merelakan diri untuk jadi photographer malam tu...


(^_^) LIFE
Ok, aku tunggu saper lagi yang nak belanja makan..
Sila2 kan la people meng-invite saya yerp..
weeee



No comments: