Thursday, January 27, 2011

bila dah nama uni student kan..

Assalamualaikum..
elloooppp...

Kenapa aku cakab bila dah nama universiti student..??
.......
Sebab
..............
Sebab
...................
Sebab
.......................
Kami pantang nampak cuti panjang...!!!


Camtulah ceritanya. Asal ada cuti panajng ker atau cuti bersambung ker kami akan meng-plan cuti2 ini untuk di isi dengan benda2 best. Paling best, first thing akan keluar BALEK UMAH WOOO...huhuhu...kan kan kan...Paling tak boleh bla tak kira la cuti raya apa pun, kami pun turut bercuti jugak...Malah, mengalahkan yang menyambut raya. Contoh yang aku nak bagi sekarang nie. Hehehehe..Aku lah. Aku dah sampai umah pun da...sempena cuti Chinese New Year ++ cuti mid sem. Orang cina pon tak balek cuti lagi aku da sebok balek. Heheeheheeh...Per ble buat, itulah student's life.


(^_^) LIFE
main point cerita aku kali ni
mood aku = HAPPY.....!!!!!!!



2 comments:

Amir said...

cuti cuti test test okay HAHA

haziqah bt md mohpty said...

saper test tu...
ishk2...
owg raya2 mana da test2..
hehehe

p/s = amir mana nie erk...??
heheheh