Saturday, January 29, 2011

complete

Assalamualaikum...

Gegegegegegeeeeggg........
Hehehe....gegel kesejukkan katakan. Yerpla, dah baper hari dah hujan jep kan. Ramalan cakab kat johor mungkin hujan sampai hari Selasa. Air sungai kat Segamat da sama paras jalan. Aku balek umah Pontian nie, buat pertama kali aku rasa risau sangat nak tinggalkan umah sewa kat Segamat tu. Takot2 banjir. Apa2 pun, bersyukur jugak hujan kan. Sebab, kesian kat pokok2 nie dan sungai yang kering kan. Setiap perkara yang Allah kurniakan semuanya membawa kebaikan dan sebab Allah sayang kepada hamba-Nya.

Ok2, tu baru mukadimah. Hehehe...Back to our main topic which is C O M P L E T E. Haa...apa yang complete sangat tu kan. Sajep jep nak kabo kat kamo semua. Aku nie kan memang cukup suke heboh2 kan. Yang kat umah aku da complete ORANG2 nya...heheheh... Yeah...!!! Abah, Emak, Alom, Cek Aren, Haqq, aku dan Angah yang baru sampai pagi tadi. Itulah ke-complete-an nye....Bermula lah ribut taufan dalam umah nie. Di mana semua nya mengecohkan diri. Lagi2 bile si cencorot aka Haqq celik mata. Gamat la umah nie. Hehehehe....Ha..tu jep. Kan kan kan. Aku memang suke ngarut nengarut nie kan. Da...nak join sau ma nga ngah ( Angah ) kat hall lak. Nak gossip2-an...

Till then, doottttt....


(^_^) LIFE
seminggu nie pecah la umah
Pak Mokti dengan Mak Nora
weee


1 comment:

Anonymous said...

syabas...cukup dah ahli vampire ek...
jgn lupa mkn nasik...