Thursday, February 3, 2011

makan..makan and makan..

Assalamualaikum...

Nak cakab pasal saya yang suke makan. Haish...tak dapat jeeettt nak tulun menjauhkan diri dari makan..!!!! hahahah....Memula nak share skit ayam panggang yang mak buat.. Mak nie, bile dapat resipi baru, dier suke nak buat lagi2 bila anak2 nya ada kat umah. Tu yang sronok tu. Hari2 makan best. Tak main la asik nak makan luar jep kan ( macam tak pernah makan luar..,bueewkss ). Last couple days, mak ada buat resipi ayam panggang masak balck pepper. Massyhookk.... Leceh skit nak panggan nye.. Nak kene setiap 20 minit curahkan kuahnya kat atas ayam. Kena masak for 2 hours but lepas first one hours kena balikkan ayam kasi ayam itu masak. Tak mau cakab lebeh..meh temgok hasil nya..

Taadaaaa...!!
This is mine...!!! Yuummieestt..

Meng-iurkan tak..?? Huh..korunk tak la kan. Tapi aku yerp.. Da namanye foodiesss..Mana ble tak kan. Next, pasal makan lagi. Kan aku da cakab. Aku suke makan. Temgok la aku camner. Bolat tak bolat kan.. Makan untuk seterusnya ..

pasal


.....


......


.......


Haaa...Sorry la yerp. Menamtok lak. Next makan, tak la panjang cerita nya. Tapi aku yang meng-ada2 nie malas dan menamtok. Actually, aku penat. Keje aku cuti nie memanjang drive jep (manual ok not auto..tu yang penat kan..). Huhuhuh..Tunggu jep la next entry. Sorry readers.. Wait till for my next entry ok. Adios...

Wassalam..


(^_^) LIFE
cuti2 nie sejop jep kan
but still best sebab
we share for every second we had preciously..


No comments: