Friday, March 11, 2011

like tok bah like cucu..

Assalamualaikum..

Di kala kebuhsanan di sini, aku terdapat la suatu idea untuk buat entry kali ini. Macam mana aku ble terpikir buat entry pasal depa depa ni, sebab aku sesangat la kerinduan family aku. Dok aku kitai-kitai temgok gegambo family, dapat la aku picture yang memberi aku suatu idea... Ha....inilah entry aku kali ini... like tok bah like cucu.. Apa kaitan tok bah and cucu tu.. Hahah.. Tok Bah here is abah while cucu here is Haqq. Why did I say like that..Haaa.. I got prove on that.. Heheh.. For your information, Haqq nie sesangat suke buat aksi-aksi riak muke. If kamu-kamu semua ada baca previous entry aku, haa kamu akan lihat kebanyakkan picture2 Haqq semuanya aksi2 muke yang yingcun aka handsome boy... Nak temgok tak.. Meh aku kasi satu picture nie. Seterunya aku nak tunjukkan gak kenapa Haqq buat muke2 nie. Dengan itu, aku persembahkan ini dialah Muhammad Nur Haqq...


Itulah die Haqq. Camtulah la die kalu setiap kali kite nak amik gambor die. Kami cakap suruh senyum.. Itulah senyuman yang Haqq bagi. Seterunya, marilah kita temgok pula abah aku iaitu Encik Md Mohpty Bin Sarikun..



jeng



jeng



jeng




Kan..kan..kan.. Betol tak apa yang aku cakab. Sebab itulah aku cakab like tok bah like cucu. So, sekarang nie, tak heranlah kenapa Haqq suke buat muke selain mak nya yang suke buat muke ketika mengandungkan Haqq.. Hehehe..

Okies, tu jep entry aku kali ni. Nanti2 aku dapat idea beras..eh beras..bernasss...aku share lagi erk..
Till then..Wassalam..


(^__^) LIFE
actually, aku sesangat la rindu akan family aku
kira nya sekarang nie aku nie..
H O M E S I C K
so..uuwaaaaa

No comments: