Thursday, April 21, 2011

Lawatan Muhibbah Part 2

Assalamualaikum..
Masihkah kau ingat akan previous entry ku ini..
Masihkah kau ingat...masihkah kau ingat..
huhuh...ceeyyy..Nyanyi lak..huish...

Ok2..Tau suara tu sungguh merdu dan aku perlu berhenti sekarang sebelum readers cabut lari..hahaha...
Baiklah. Meh aku sambung balik untuk previous entry aku.


Venue : Terengganu Equestrian Resort, All the way back to Segamat, Kuantan Parade
Date : 26 - 27th March

Aku mulakan dengan picture aku di Terengganu Equestrian Resort. Entry sebelum ni, aku ada cakap tujuan utama trip ini adalah untuk menghadiri dinner bagi part 4 & 5 dengan hasil kolaborasi bersama UiTM Dungun. So, here we are... Terengganu Equestrian Resort...!! Oppss lupa pulak. Tema malam dinner tu adalah Arabian Night..


Dinner kami pada malam 26th March
Makna nye, dlm previous entry aku, aku da cakap yang kami ada beriadah di Telok Gadong
And memang penat la amat. Maknanya, muke-muke kami di dinner gile sebal tahan penat dan ngantok.
Then, the foodiess...
Yeah, as you can see.. I took a lot of food.
Yummm.Yumm...
Ni nama dia Anis Amira.
Dia duduk sebelah meja aku masa makan.
Kami bersependapat adalah rugi tidak menjamu semua makanan buffet yang disediakan
Especially makanan ala2 5 stars punya..
( p/s - muka-muka bahagia kekenyangan. )
Yang kiri tu, Aqilah. Dress die memang lain dari yang lain. Tapi tak menang pun.
Yang kanan tu menang Prince of the night.

Esoknya, kami bertolak untuk pulang.
Di kala waktu masih panjang, kami singgah ke Kuantan Parade.
Tak buat apa pun. Tapi..kami buat nie.....

Ok. Untuk mengakhiri pict untuk entry kali ni,
Aku simpulkan dengan aku buat collage.

Dengan berakhirnya kami bermain bowling di Kuantan Parade, maka berakhirlah trip kali ini. Aku, nak cakap kat ketua project trip ni bahawa trip ni aku sangat-sangat puas hati. Aktiviti yang kamu2 semua buat cukup untuk kami melupakan seketika stress kami sebagai student. Kiranya, dah macam package cuti 3 hari 2 malam. Huhuhu.. GOOD JOB FISA..!!!


(^_^) LIFE
Before aku ikut trip ni, aku ada ikut lagi satu program FISA
Nanti, aku cerita trip yang tu pulak.
Itu pun macam biasa lah kalau rajin tu datang.hehe..



1 comment:

abah dan mak haqq said...

dey bukan kuantan parade lah..
tapi megamall derrr..
lain kali tanya gua lah..
yang dah lama duduk sana..
hahahaha.. :P