Saturday, May 14, 2011

Ompat Bolan..!!

Assalamualaikum..

Haluu..haluu wahai warga pembaca blog. Mula-mula aku nak cakab yang aku sudah pun berada di rumah untuk menikmati cuti semester break selama 4 bulan. Ya kawan-kawan.. 4 bulan.. Huish..seronok bunyinya kan sebab sepanjang 4 bulan ni banyak benda yang aku dapat luang masa bersama keluarga ku yang terindah. Antaranya, menyambut birthday aku (perlu mention yerp...), puasa dan hari raya.

Empat bulan..hmm...empat bulan itu jugak aku aku nak kerja selama 3 bulan (itu kalau dapat lepas) dan 1 bulan lagi aku nak rehat di rumah serta menghabiskan duit gaji.. (pastu bila naik cuti semester break, ternganga takdok duit...).

Ok..tapi kan motif aku nak buat entry kali ni sebenarnya nak kamu kamu semua perasan tak yang aku dah tukar background blog aku. Kalau kamu kamu semua perasan lah kan, warna blog aku nie da tak lambang apa-apa..? Haaa...meh aku tunjuk skit..

Haaa....ada sama tak..? Entah kenapa tetibe semangat ke-Johorean aku menebal di lubuk sanubari ku ini (pergghh ayat...tangkap ngade-ngade), terus aku buat decision nak buat layout
nie..heheh...Argh..tak kira la kalau orang rasa annoy ke, saket mata ker, "ada aku kesah" (style Jambu maharaja lawak).. Pe2 pun.. aku saja nak tukar layout ni sebab aku dah gila sangat kot.

Till then,
Wassalam..


(^_^) LIFE
Currently, i'm planning something for my semester break
H*** yeah, semester break dude..

2 comments:

Meera said...

rindu ajieq :(

haziqah bt md mohpty said...

erk eh..indu ke..kite pom indu kamu ler... <3 <3