Wednesday, June 29, 2011

OMG...OMG...is that TMJ (season 2)

Assalamualaikum........

Wah..wah,...wah...ber-season2 pulak aku nie. Macam banyak sangat update entry kan. Alahai, ni kesinambungan entry yang lepas jep. Mesti ada yang dah start jealous yang aku dapat jumpa TMJ face to face kan.. Bhahahabhaaa...

Last entry aku cakap da something yang buatkan aku say OMGeee buat kali kedua kan. Pa diaaa ceek naa,,,??

Huh macam nie cite nye...Lepas kelam kelibut layang customer keluar masuk kedai, tetiba ada satu lelaki ganteng aka handsome masuk Select (kedai runcit Shell). Sumpah aku tak tipu. Sekali imbas, muka dia saling tak tumpah macam muka TMJ masa masuk army dulu. Aku ingat TMJ, dup dap dup dap jantung aku di buat-nya. Sekali it is just one of the TMJ bodyguard jep la....

Dia beli Chipster 2 and nes tin 2 (pergh...siap ingat lagi la seyh...gila stalker..). Masa dia da dekat depan aku (nak bayar la kan, tak kan nak jumpa aku..bhahaaabhaaa), gila aku rasa nervous, yang mana aku masih lagi nervous kalau ramai sangat nak isi minyak sebab tak xpert lagi dlm bidang cashier.

Nervous ni bertambah lagi bila aku nak scan air tin ni. Hmmmm...banyak kali aku scan air tin ni, tapi tetap tak dapat masuk sistem (sebab air yang baru keluar dari peti ais kan sejuk, so payah la skit nak detect). Huh, tipu la kan kalau dah mamat handsome depan mata kita boleh tak terasa nerbes yang amat kan.

Agak lama jugak la dia tunggu. Huh lepas tu, boleh lak dia melawak dekat aku. “Alahai, ni sebab basah kannn. Sebab tu susah nak scan.” Sebaik dia ingat macam tu bukan ingat sebab aku yang tengah gugup jantung aku ni tengok kau yang macho tu.

Aku mampu tersenyum sipu jep dekat dia (ek eh, malu2 miang keladi gitu). Huish..tu baru jumpa bodyguard yang TMJ, macam manalah kalau TMJ sendiri kan..BHahahabhaaa..


(^_^) LIFE

ishk, entry aku kali nie macam miang yang amat kan..

huish, terserlah lah kegatalan aku...

=P

No comments: